tisdag 23 oktober 2012

Glad men dåligt samvete...


Det fortsätter att komma in nyheter i webbutiken. Senaste sändningen kom från Lisbeth Dahl och var som vanligt fylld med glitter och glamour. Och jag gillar verkligen färgkombinationen av rosa och turkos. Minst sagt uppiggande i detta gråa höstväder.

Senaste nyheterna:

UPPDATERING!!! Ljusslingorna sålde slut under förmiddagen. Det finns dock möjlighet att skriva upp sig på dessa så kontaktar jag er så snart jag har dem på lager igen.
 

Hur har ni det annars? Jag hinner inte riktigt med att besöka er andra i samma takt som tidigare. Men ni ska veta att jag läser era kommentarer och blir alldeles varm inombords. Får så dåligt samvete för att jag inte hinner med just nu...




Hepp, nu kom en till leverans. JUL-ljusstakarna är därmed påfyllda igen!!! 





1 kommentar:

  1. Förstår verkligen att du har fullt upp en period nu. Inte behöver du ha dåligt samvete, men jag förstår vad du menar. Man vill gärna ge tillbaka när man får snälla hälsningar som lyser upp tillvaron. Hur som helst, jag besöker dig gärna även om du inte har tid att titta in till mig just nu:)

    Ta hand om dig!

    kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails