måndag 29 oktober 2012

Ingen vanlig arbetsdag...



Jag tar mig ett glas te och varvar ner och kurerar en envis förkylning. Min mamma har varit i farten med stickorna igen och jag behöver inte längre bränna mig på det varma glaset. Jag gillar den massor!!!

Den här arbetsdagen har inte hört till den lättaste då jag känt mig hängig samt att barnen varit lediga från dagis och skola. Jag försöker att jobba så lite som möjligt då barnen är hemma men beställningarna vill jag ha iväg och på måndagar är det alltid mycket att packa efter helgens ordrar. Tur att barnen tycker om att hjälpa till att tejpa och hitta kartonger! Och lite lek mellan varven blir det givetvis; tänk att det kan vara så hysteriskt roligt att stapla alla tomma kartonger för att sedan springa in i tornet... Jag kanske ska testa det själv någon dag då jag har tråkigt :-)


I morgon är det vanlig arbetsdag som gäller igen. Jag håller tummarna för sol så att jag kan ge mig på att fota lite nyheter igen.

6 kommentarer:

  1. Vad bra att du inte behöver bränna dig på det varma goa teet:)). Jättefin:)).
    Inte lätt att jobba med alla baran hemma:)). Jag tycker det låter så roligt med en egen webbshop! Lyckliga du:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Men vilken fiffig grej! Och snyggt på glaset!! snyggt!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Hoppas du känner dig kryare i dag! Å den stickade rundeln på glaset gillas i massor!!! Får se om jag har någon stickad tröja att klippa sönder å klä en cylindervas med... fick bums massor av ideér, det är det fin med att kika in hos dig <3 KRAM

    SvaraRadera
  4. Oj så fin stickad glashållare =) Kanske en idé att ta efter. Krya på dig nu.
    Tycker definitivt att du ska ta och testa att springa in i kartonghögen, tror att det kan göra underverk! Kram på dig

    SvaraRadera
  5. TACK snälla för din goa komentar, att få de orden från dig värmer oerhört! <3
    Här har nu ytterligare någon dm snö kommit så det blir till att åka och köpa en snöskyffel då vår förra gjort sitt i och med att plogkanterna skulle skottas bort. Japp, så var vintern här - på gott och ont! KRAM

    SvaraRadera
  6. Vilken fin och smart "tehållare" till glaset!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails