söndag 21 oktober 2012

Ladda batterier och återanvändning...



Det är inte bara kamerans batteri som är urladdade idag utav även min egna. Det är en sådan dag idag helt enkelt. Dessa dagar behövs likväl som de dagar då solen skiner och man nästan bubblar över med energi.
Idag är det tillåtet att försjunka sig i alla de där böckerna som vi lånade igår fastän jag egentligen håller på att bädda sängen. Eller pyssla med småsaker fastän det är betydligt viktigare saker som behöver göras. Jag lägger krav och måsten åt sidan och försöker utnyttja den här jag-vill-bara-lata-mig-hela-dagen på bästa sätt.


Och som sagt var så är det inte bara jag som har vilodag idag utan även kameran. Jag återanvänder en bild som jag tog för två år sedan. Även den som söndagsbild till Inspirations Fabriken och även denna gång så här i slutet av oktober. Och för exakt två år sedan snöade det här i Kungälv. Undrar när första snön kommer i år...

5 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Ibland kan man verkligen behöva stanna upp och bara vara. Hoppas att du har haft en skön söndag och att dina batterier börjar ladda upp igen!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag som du gett dig själv...att ladda sina batterier är såååå viktigt...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Ladda och njut av slappheten det är du värd!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lata på dig du - det ska jag banne mig göra hela nästa vecka (Höstlov)! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker du gör helt rätt, det är ju det som är det viktiga, det andra kan vänta! Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails