fredag 19 oktober 2012

Lite nyheter från Madam Stoltz


Nyheter från Madam Stoltz:



Så var det fredag igen, härligt! Det är dock några timmar kvar, och en hel del arbete kvar, innan helgfirandet kan påbörjas. 
Fredagarna blir dock lite kortare arbetsdagar då sonen kommer hem med skolbussen tidig eftermiddag. Vi har infört en finfin tradition med fredagsfika och jag värdesätter dessa små mysstunder med sonen. 

Och på tal om fika har jag ett nytt recept som jag måste prova i helgen. Äntligen har jag kommit in i min bakbubbla igen efter flera års bakdvala!


Vad har ni för planer inför helgen?


1 kommentar:

  1. Så mycket fint!!

    Er fredagstradition låter så mysig, man kan verkligen leva sig in i hans känsla när han vet att han ska hem och fika med mammma:) Och som fått baklusten tillbaka;) Härligt!!

    Hoppas lördagen är bra, vi hörs fina du!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails