onsdag 10 oktober 2012

Nyheter från Bloomingville

Nyheter från Bloomingville:




Så var det onsdag igen då och en kall sådan. Vaknade till frost i morse vilket är första gången den här hösten. Får se hur alla rosenknopparna tar det här...
I helgen är det nog dags att höststäda det sista ute i trädgården samt leta fram lite varmare jackor och skor. Tiden för bortdomnade fingrar och tår är snart här och det är lika bra att förbereda sig så gott det går. 

Nu ska jag ge mig på nästa lass med kartonger. Vad gör ni idag?



5 kommentarer:

  1. Ja USCH - frös i morse och vill helst ligga under täcket... Vilka fina saker, rymmer kaffeburken ett helt paket kaffe om man häller i det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag testade här och förvaringsburken rymmer ett helt paket kaffe.

      Ha en fin dag!
      /Jenny

      Radera
  2. Så många fina nyheter, gillar att julsakerna kommer fram mer och mer! Tänkte på dig och din webbutik då jag läste Allers Julmagasin, mycket papperspyssel och din leverantör av pompoms omnämns flera ggr där så du kan nog räkna med att du får sälja ;-D
    Och även jag blev glatt överraskad av Ernsts tidningsmakeri, hade också missat det tills jag av en slump såg tidningen i morse! :-D
    Önskar dig en fin onsdag <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. Superfina ting du visar, gillar särskilt de fina stjärnorna av trä:) Tack för inspirationen:)))

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Oj, jättefina saker, jag som älskar stjärnor!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails