tisdag 16 oktober 2012

Små förändringar



Griffeltavlan i köket har ändrats om lite grann. Grafiska kort från millanDantE SIGN har åkt upp på väggen och lite nya förvaringsburkar och lyktor får pryda köksvagnen. 
Vi har ju slagit ner på takten av renovering nu när det är så mycket att göra i webbutiken men lite förändring här hemma måste jag ha :-)







Nu åter till lagret... storsäljarna just nu är utan tvekan ljuslykta med fjäril/trollslända samt JUL-ljusstake. Jag kan nog packa dessa varor i sömnen snart!

För övrigt kan jag tipsa om den nya textilserien "Denise" ( prydnadskudde och bordstextil) från Shyness som vi precis fått hem. 




Produkter på bilderna:

3 kommentarer:

  1. snyggt.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint ni har det! Har bättrat på griffeltavlan i köket här också, men bara med lite mer färg:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Hemmafronten brukar få ligga lite lågt så här års..Men jag har en grej jag sneglat på länge, får nog snegla på den ett tag till...(eller så får man fnatt och drar igång fast att det inte borde göras, sån kan jag mycket väl vara...bara för att det är KUL!)

    Ha det bäst vännen!

    Kram Mariette

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails