tisdag 30 oktober 2012

Sol och energi



Utsikten från mitt arbetsrum har förändrats något. Min kära man vinterstädade det sista i trädgården i helgen och urnan åkte upp på terrassen. I den satte han kärleksört som ju både är vacker och tacksam. Ett bra initiativ tycker jag!  


Och jag tackar och bugar även för denna soliga dag. Den satt fint! För med solen kommer energin och med energi blir det en riktigt fin arbetsdag. Jag har varit taggad till tusen för jag räknade med att det skulle komma 3 leveranser idag. Jag kavlade upp ärmarna och gjorde alla måsten tidigt i morse för att undvika den värsta stressen. Leveranserna kom inte idag men jag har jobbat undan en massa och känner mig verkligen på g idag. Å vad jag behövde en sådan dag efter senaste veckans sjukdomar och trötthet!!!

4 kommentarer:

  1. Härligt! Och lyllos dig som får jobba i den fina miljön och hemmavid!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Härligt att ha sån energi! Sol och ljus betyder mycket, jag hoppas att få se solen åtminstonne någon dag den här höstlovsveckan...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vad han kan fin man! Så vackert!

    SvaraRadera
  4. Härlig höstbild! Ja, det var skönt med lite sol idag efter gårdagens regn...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails