måndag 22 oktober 2012

Svårt att sova!




Jag hade svårt att sova igår vilket jag ofta har på söndagar. Fastän helgen är kort lyckas jag ändå ändra sovrutiner och söndagskvällen blir drabbad. Så vad gör man då när man vänder & vrider och ser minuterna som tickar på med en väldig fart? 
Jag planerar! Jag roas verkligen av att planera kommande jobb i webbutiken, inredningsprojekt här hemma eller trädgårdsjobb. Ibland kommer den där idén som känns helt rätt men ibland känns det trögt. Som planeringen utav matrummet till exempel... Jag har aldrig varit nöjd med det här rummet och får aldrig riktigt till det tycker jag. Jag vet inte hur många nätter jag legat och tänkt på matrummet.






Medan jag rynkar min panna och tänker vidare på hur vi ska ha det nöjer jag mig med att göra om med små medel. Lite kuddar, nya växter och lite små piff och så här ser det ut nu. Lika bra att ta kort på en gång för snart gör jag om igen :-)



Ram - IKEA





5 kommentarer:

  1. Här har du en till. Men jag har nog en "svårt att sova" period nu ändå ja. Vet inte vad det är och jag bara planerar och planerar på kvällarna, blir dyrt här hemma när de avslöjas för maken:)'

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Beautiful colors
    I like this style

    --------------------------------
    welcome to my blog
    http://www.homedesign9.com/
    Interior Decorating, Home Design, Room Ideas

    SvaraRadera
  3. Visst är helgerna minst en dag för kort!? Lätt att ligga & fantisera om hur man vill vända hela huset upp&ner. Jag har också haft svårt att få till vårt vardagsrum & tv rum men kom på att det var golvens fel. Så nu är golven vita & jag väntar bara att på att få flytta allt på plats igen. Fin blogg du har....krams m

    SvaraRadera
  4. Hej. Vilken fin ljusslinga från Granit. Måste jag kolla närmare på:-)
    Underbar webbbutik. Ha en trevlig kväll. Mvh JOhanna

    SvaraRadera
  5. Att ha svårt och somna är inte kul, eller hur? Men som du säger...det är en bra stund för att planera och fundera.
    Vad fin peace-tavlan är. Skulle bli så snygg här hemma.

    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails