måndag 1 oktober 2012

Veckan med Instagram


Då var det dags för veckosummering igen. En bra vecka visade det sig bli!

I webbutiken känns det som lugnet före stormen. Jag fyller på vårt lager och planerar inför julhandeln. Om endast ett par veckor kommer det att sätta igång på riktigt och då kommer det inte att finnas mycket tid till annat. Känns otroligt roligt även om jag vet hur mycket detta tar på krafterna. 

Jag fick ett par leveranser förra veckan och en hel del nyheter till barnkategorin kommer in inom kort.


Har även fått påfyllt utav postern "Hjärtan på tork" igen. Det är utan tvekan en storsäljare! Även här kommer det in nyheter inom kort.



Då det bjuds på lite sol och luckor i allt uppackande passar jag på att fota mig igenom nyheterna. Det tar sin tid men oj så roligt det är! Älskar mitt jobb mycket för att jag har så otroligt varierande arbetsuppgifter.


Och då sonen kommer hem från skolan är han inte sen med att ta fram sin kamera och fota nyheter. Det där är verkligen en julklapp som blivit väl använd. Nu önskar han sig ett eget fotostativ till kommande jul :-)


Lillasyster vill ha hem sin kompis från Kenya till julen. Tyvärr får hon vänta lite längre än så men de pratar via Skype då och då. De skojar och fnissar och säger så fina saker till varandra! Jag blir alldeles varm i hjärtat...


Vet inte riktigt om jag ska nämna vädret... det regnar och blåser för det mesta. Tur nog fick vi en fin och solig helg. Den där solen behövs trots allt för att fylla på med energi!


Annars är det mina eftermiddagspromenader som ger mycket energi. Jag har min favoritrunda likväl som jag har min favoritmusik i öronen då jag traskar iväg. Det blir allt lerigare i skogen men vad gör det...


Helgen bjöd på badminton (förlust och världens träningsvärk, men oj så roligt det var!), besök utav min kära storebror och fix här hemma. En riktigt bra helg och nu känner jag mig redo för en ny vecka!




Bilder: Instagram (@minhemlangtan)

5 kommentarer:

  1. Eftermiddagspromenader är underbara, jag ska snart ut på min :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig summering du gör igen, att summera upp så här utifrån instagram är verkligen ett tidsdokument, tänk så skoj att kika tillbaka på sen... Å badminton, jag känner riktigt vilken träningsvärk du har, för det är nog den aktivitet som gett mig mest träningsverk ever, men oj så skoj det ändå är! Lämnar massor av kramar <3

    SvaraRadera
  3. Badminton - åh vad nostalgisk jag blir! Spelade ganska mycket när jag gick i gymnasiet, var himla roligt!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Fina Jenny!

    Det är verkligen roligt att "läsa din vecka"!

    Ang julen så är den ju faktiskt väldigt nära även om den just nu känns långt bort... Det börjar bli frågor om kranskurser till jul osv...Roligt. Jag längtar just nu efter granriset, när det kommer hem i mitten av oktober inför gravsmyckningen så blir man salig av glädje. Det är mycket vinterkänsla i den doften...

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  5. det är så härligt att gå i skogen! Det brukar däremot bli mörkt innan jag hinner iväg och det är lite otäckt...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails