måndag 26 november 2012

Nu kavlar vi upp ärmarna!



Då var den där fullbokade veckan förbi och vi går in i en betydligt lugnare vecka, skönt! Dock är det riktigt roligt att ha mycket omkring sig bara man får andas ut mellan varven. 
Höjdpunkten förra veckan är nog då maken kom hem mitt i natten efter konferens och middag med jobbet och bubblade på om den mest konstiga taxiresan han varit med om. En helt vanlig taxi som sedan visade sig vara utrustad med rökbomber, discobelysning och karaoke gjorde att jag vaknade till och tände lampan för att se hur han egentligen mådde. Men nog var det så det låg till och jag kan tycka att detta är en genialisk affärsidé, den taxichauffören har nog inte problem att får åkningar en helg. 

Nog om det, nu kavlar vi upp ärmarna och tar tag i en ny vecka! Jag sätter punkt för föregående vecka genom att visa några nyheter som kom ut i webbutiken förra veckan.





5 kommentarer:

  1. Haha, kul taxiidé helt klart - och vackra produkter! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, det vilken kanon ide med "underhållningstaxi". Gillar verkligen miss etoiles grejer...pappersgirlangen har jag & den ska nog hänga i yngsta dotterns rum.
    Måndagskramar m

    SvaraRadera
  3. Hi hi vilken taxiresa! Å så jag gillar husen, zinkhus goes asian style :-) Dessutom brandsäkra, något jag verkligen kommer att tänka extra mycket på framledes... Ha nu en fin vecka <3 KRAM

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, den taxiresan skulle man varit med på!:)

    Åh, vad fint ni hade gjort till glöggfesten. Jättefin dukning och fina bilder!

    Ha en bra vecka!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails