torsdag 8 november 2012

Nytt från Bloomingville



Idag har jag fått ut lite nyheter från Bloomingville. Alltid lika roligt när det är fotodags. Och idag trotsade jag vädret, det är ingen idé att invänta solen då blir det inte mycket fotat... 
Förhoppningsvis kan jag jobba på lite i helgen också för nu ligger det en del nyheter som väntar på att bli inlagda. Det kom bland annat en leverans från Miss Étoile idag med riktigt fina nyheter. Men innan jag tar kort på dem så måste jag baka så att jag får lite rekvisita :-)


Nu är det packning av juldekoration i nästan alla beställningar. Märks att vi börjar närma oss advent. Hur långt har ni kommit i julförberedelserna?
Själv har jag inte kommit längre än att jag hjälpt barnen att skriva deras önskelista. Jag tänker varje år att jag ska vara ute i god tid men det blir samma visa varje gång...




Tyvärr blev det inget torsdagstema i Inspirations Fabriken för min del. Temat var "sovrum" och jag hann tyvärr inte fota detta innan det blev kväll och mörkt. Men ni missar inget, det har inte hänt så mycket sedan jag visade det förra gången.
För mer sovrumsinspiration kan ni gärna gå in på Inspirations Fabriken.


Må gott allihop. I morgon är det fredag, härligt!!!



5 kommentarer:

  1. Här hemma har det börjat smyga in sig lite jul redan. Det ska ju vara klart om 3 veckor och då gäller det att ta lite varje dag. Lite julgodis påbörjas också nästa vecka.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Vilka läckra kulor!!!
    Njuter var gång jag kikar in här, spelar ingen roll om du har bra ljus eller ej, du komponerar de mest ljuvliga bilderna så det har vi överseende med isf ;-D
    Ang simskolan älskar Luran det så länge det är varmbad, nu var det vanlig temperatur i vattnet och oj så hon då frös... Klev tom upp lite tidigare för att värma sig i bastun... Så vi får se om hon vill fortsätta elelr ej n udå varmbadet är slut. Önskar dig och de dina en fin helg <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina julgranskulor. Jag var på IKEA igår och det var supermycket jul, så då fick jag lite känsla. Helt galet kan inte riktigt fatta att vi är snart där, puh!
    Ha en härlig fredag
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fina julkulor, dom gillade jag! Jag börjar faktiskt få lite julstämning redan nu, och det är ovanligt för mig som inte brukar börja med julsaker innan december!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vilka fina julkulor, dom gillade jag! Jag börjar faktiskt få lite julstämning redan nu, och det är ovanligt för mig som inte brukar börja med julsaker innan december!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails