måndag 5 november 2012

Oktober på Instagram

1. Det är måndag morgon och jag ser fram emot en ny vecka! Jag frågar mina följare vilken dag i arbetsveckan som är den bästa för dem...
2. På kvällarna får jag sällskap utav min kära man. Vi sitter där på varsin sida utav bordet och jobbar. Trevligt med sällskap!
3. Kylan börjar komma och packningshandskarna åker på!
4. Höststädar trädgården. Passar på de få tillfällena som solen tittar fram.
5. Kratta, kratta, kratta...många löv blir det.
6. Lillasyster trivs i myshörnan i fönstret.
7. Efter flera år på Middagsfrid provar vi nu Mathem. Skönt att ha veckohandlingen färdig på endast några minuter. 



Jag övergav mina veckosummeringar från Instagram för ett tag men tänkte nu skaka liv i det inslaget igen. Dock nöjer jag mig den här gången med en månadssummering, det är ju trots allt så att det händer bra mycket mer på somrarna än på hösten. Nu är det bara jobb jobb jobb och veckorna är inte så intressanta att summera längre.

Men vad ska man säga om oktober? Jag skulle kunna sammanfatta det med regn och jobb men minns ändå de dagar då solen sken och då vi ägnat oss åt annat än vardagsrutiner. En bra månad blev det helt enkelt och tänk att 31 dagar kan kännas som en vecka...


På Instagram finns jag under namnet @minhemlangtan

5 kommentarer:

  1. Förstår att det är massor med jobb nu, jag fick ju hem ett efterlängtat paket nyligen jag med. Härlig ljusslinga och lite mer smått o gott

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Vilka häärliga bilder!!! Jag har inte kommit underfund med det där med instagram ännu, måste försöka sätta mig in i det:)))

    Önskar dig en fin vecka!

    Stööööööööörsta kraaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  3. Fint att du har mycket jobb - det betyder att affärerna går bra! :) Det går inte lika bra för mig just nu och det påverkar allting, men hoppas det vänder snart.
    Underbara höstbilder med sol och löv - och din fina kontorsplats! Så skönt att slippa veckohandla och få hem matkassarna smidigt. Allt som sparar tid i vår stressade tillvaro är så välkommet. Hoppas ni blir nöjda med Mathem!
    Må så gott fina du :)
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  4. Bra sätt att summera månaden och se vad man faktiskt gjorde.

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det helt galet vad månaderna försvinner, fattar inte detta. Puh! Roligt att det går så bra för dig med jobbet.
    Ha en härlig tisdag
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails