fredag 2 november 2012

Veckans nyheter

 
 
Avslutar arbetsdagen med att visa lite nytt från webbutiken. För förutom illustrationerna från Sofie Rolfsdotter har vi fått in en del andra nyheter den här veckan. 
 
 
 
Julkategorin har fyllts på en del vilket känns bra med tanke på att det är en del julvaror som redan tagit slut. Idag fick jag en ny leverans från Bloomingville med riktigt fina julgranskulor. Dessa får ni se nästa vecka!
 
 
 

Glasfågel från Bloomingville kom in med dagens leverans men fanns även i sortimentet förra året.
 
 
Nu tar jag fredagskväll. Maken nattar barnen och katten ligger och snarkar bredvid mig här i soffan. Det blir en lugn fredagskväll med andra ord.

2 kommentarer:

  1. Wow så fin blogg och så vackra bilder! Jag blir så inspirerad!
    Jag blev lite nostalgisk när jag såg de fina virkade stjärnorna, sådana virkade min mormor när jag var liten. Kul att fina saker kommer tillbaka.
    Jag lägger genast upp din blogg i min blogglista. :)
    Kram från Annette i Skåne

    SvaraRadera
  2. vilken söt poster =)
    och verkligen härliga band!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails