lördag 29 december 2012

Att ha vårkänslor på julen...


Trots att rean har startat med en rekordförsäljning känner jag ändå att julledigheten är här. Äntligen har vi lyckats vända dygnet så pass att även barnen tar sovmorgon och de långa mysiga kvällarna framför TV'n hör julledigheten till. Vad som även hör ledigheten till är sjukdomar och även detta år följer vi denna tradition :-) 

Trots detta tog vi oss ut på en liten promenad runt Bohus fästning igår. Solen var framme och det kändes faktiskt som att den där promenaden var bättre för kroppen än att ligga hemma och kurera sig. Solen är guld värd och trots ett par minusgrader var vårkänslorna på topp. Jag vet, det är alltför tidigt att få vårkänslor nu men jag njuter ändå utav denna känsla...





Detta är verkligen en utav mina favoritplatser här i Kungälv. Här mår vi alltid bra och här smider vi alltid stora planer, så även igår! 


7 kommentarer:

  1. Förstår dig precis när de gäller vårkänslor. Gissa om jag såg mig själv barfota ute igår när jag satt och beställde fröer och planerade trädgården:)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. så fina bilder.
    kungälv var ju resmålet igår i programmet på påspåret.
    Ha en fin lördag!
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Grattis till rean, vad kul att den går så bra. Och skönt att ni har julledighet med :-)
    Önskar dig ett gott slut på 2012 och ser fram emot att fortsätta hålla kontakten nästa år.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Jag får också lite vårkänslor när solen tittar fram och det blir lite ljust:) Önskar dig också ett riktigt gott nytt år! Kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Tittar bara in för att önska dig Gott Nytt År!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR! Tack för att jag fått följa dig och din blogg, fortsätter gärna med det 2013. Kram

    SvaraRadera
  7. Nu har jag även läst inlägget och inte bara tittat in ;) Jag har också så lätt för att få vårkänslor nu när man vet att ljuset är på väg tillbaka. Idag gick vi en promenad i blåst och smältande snö och i dikena forsade smältvattnet och när molnen tunnade ut lite och några solstrålar försökte tränga igenom fick jag en riktig lyckokänsla i kroppen!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails