onsdag 12 december 2012

Det blir bara bättre och bättre...



Bloomingville har kommit med ny katalog idag och för varje säsong blir det bara bättre och bättre. Bara  sommarbilderna ger mig lycka men även de ljusa färgerna och färgkombinationen av turkost och ljusgrå  får mig att göra ett litet glädjehopp. Förutom dessa ljusa färger fortsätter de på neonfärger där huvudsakligen cerise finns med.
Annars är det en hel del trä, både ljust (björk, plywood...) samt lite mörkare som fatet på bilden ovan. Vad gäller produkter så är kökssortimentet helt underbart och jag tror nog att webutikens kökskategori kommer att explodera i vår!
En annan sak som är värd att nämnas är att det är små inslag av kemi. Extra roligt tycker jag eftersom jag har en kemist här hemma.




Produkter på bilderna:


5 kommentarer:

  1. Fina saker och bilder, jag ska klicka mig in till BLoomingville, jag gillar ju grått och turkos!

    SvaraRadera
  2. Det låter lovande!! Tycker deras höst/vintergrejer i år är kanonfina!! Har önskat mig ljuslykterna m. fjädrar från din buttik i julklapp. Krams m

    SvaraRadera
  3. Fina saker, men jag älskar dina bilder minst lika mycket! På dina bilder skulle nog vad som helst se fint ut;)Du är duktig!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Bloomingvilel växer i mina ögon hela tiden, verkligen mycket fint! Åvilken toppe ndié med gardinknopparna som hängare, kul! Kan tänka mig liknande i ett barnrum fast i mass oliak färger...
    Å vovven åker vi till Lidköping och hämtar i helgen om allt går enligt planerna. KRAMIS <3

    SvaraRadera
  5. Fina bilder, kreatit fotat :-D
    Var gärna med och tävla:
    http://lottizdays.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-ett-candymail-till-valfri-mottagare.html

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails