måndag 17 december 2012

Jul på Liseberg


Som jag skrev i gårdagens blogginlägg begav vi oss till Liseberg igår. Det har blivit en tradition, och en mycket trevlig sådan, som både barnen och vi vuxna njuter utav. 




Jag är glad att vi åkte denna helg, då det var ett par plusgrader, med tanke på hur mycket vi fryst tidigare år. Dock är det skönt att värma sig emellanåt då blodcirkulationen i mina fötter verkar vara riktigt dåligt.


Nytt för i år (?) var en liten medeltidsby. 


Det bästa av allt, i alla fall enligt min son, var fikat! Dock tyckte vi att det räckte med EN bulle ;-)


Sonen fick även upp ögonen för spelhallen och lillasyster och mannen var inte se att hänga på...



Det blev en lyckad dag och ett skönt avbrott från allt jobb. Idag har jag packat från tidig morgon till eftermiddag. Tror dock att det lugnar ner sig något framöver. 
Jag har inte hunnit lägga in nyheter i butiken den senaste veckan men hoppas få in lite nytt i mellandagarna sedan. Men givetvis ska vi ta lite ledigt i jul också. Barnen går snart på jullov och jag går ner i arbetstid. Det ska bli härligt att fokusera på familjen, ledigheten och julen!



3 kommentarer:

  1. Liseberg är ett smultronställe hela året! Härlig park! Så mysigt ni verkar ha haft det. Kramis

    SvaraRadera
  2. Åh det ser helt ljuvligt ut! Vilken fin julstad du har klippt ut i tidigare inlägg, superfin. Ha en fantastisk skön tisdag
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails