måndag 10 december 2012

Längtan efter pastellfärger



Jag har fått in lite kakburkar från Lisbeth Dahl. Dessa färger är precis vad jag dras till så fort vi går in i januari. Direkt efter nyår vill jag ta bort julsakerna och få in mer pastell här hemma. Och ska jag vara ärlig så finns vårlängtan redan nu men snöfallet utomhus och julmusiken på Spotify får mig ändå att hålla tillbaka lite.

Men lite söta kakburkar i vintage stil kan ju ändå inte vara fel. Lisbeth Dahl har kommit med en extra kollektion så här i slutet av säsongen vilket är riktigt uppskattat. Jag ser även fram emot vår/sommar katalogerna som bör dyka upp från leverantörerna snart!



Jag hoppas att ni alla får en fin dag. Här blandas jobb med lek. Sonen kom hem med nässelutslag idag så nu har vi provat på det också. 



5 kommentarer:

  1. Fina burkar, som små karameller i sig själva! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, lika kul som det är att ta fram allt pynt till jul, lika skönt är det att plocka bort det sedan. Å då längtar man ofta efter lite våriga pastellfärger. Önskar dig en skön måndagskväll...såhär 2 veckor innan dopparedagen. Krams m

    SvaraRadera
  3. Håller med dig precis! Så fort januari kommer vill man ha fräscha pasteller:)).
    Var inne i din fina webbutik:)). Tänkte beställa de snygga ljuslyktorna med trollsländan på insidan, men såg att de var slut.
    Kanske kommer de in snart igen.
    Ha en fin kväll och hoppas sonens utslag ger med sig.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Fina bilder!

    Vi skulle vilja bjuda dig på ett event i början av nästa år som vi tror skulle passa dig. Fyll gärna i dina uppgifter på vår hemsida så vi kan skicka en inbjudan: http://mgroup.se/bloggevent/

    Tack på förhand!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails