torsdag 20 december 2012

Paketinslagning



Veckans tema på Inspirations Fabriken är "paketinslagning". Jag har verkligen sett fram emot det här temat men blev riktigt frustrerad då jag satte igång med inslagningen av årets paket. Det här är inte riktigt min grej känner jag, det blir inte som jag vill och mitt tålamod räcker inte till.

Nåväl, roligt var det i alla fall och barnen går ju som vanligt igång på det här med paket så de sprudlade utav idéer. Årets paketinslagningar har en bas i vanligt brun papp som sedan dekoreras med grått eller rött julklappspapper från IKEA.








9 kommentarer:

  1. Jag tycker du har lyckats riktigt bra med dina klappar, superfint inslagna!:) Gillar den lilla rosetten!

    Fin kväll! /Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint att bara använda lite mönstrat papper ihop med det neutrala, det ska jag testa. Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  3. Vad snackar du för goja:) Du har ju gjort jättefina paket ju och fantasin är det inget fel på heller. De skulle jag mer än gärna ha under vår gran

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Åh vilka magiskt fina klappar!!! Önskar dig en skön fredagskväll så här dan före dan före dan före dopparedan....krams m

    SvaraRadera
  5. Naturens skönhet
    är obeskrivlig.
    Kung Bore har målat allt
    i silver och guld.

    Jag vandrar
    genom vinterlandet.
    Snön knarrar
    under mina fötter

    Gnistrande pärlor
    pyntar trädet
    Och jag får njuta
    alldeles gratis.

    Kylan biter
    I mina kinder.
    Solen står lågt
    och värmer inte.

    Frusna händer,
    frusna fötter
    men tankarna på vänner
    ger mig värme i hjärtat!

    En riktigt god jul till dig och de dina önskar jag dig från ett vintrigt Gotland!

    SvaraRadera
  6. Tittar in för att önska dig en riktigt GOD JUL.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en fin jul! Kram från Maria

    SvaraRadera
  8. Hej Jenny!

    Fantastiska bilder som alltid. Härlig julkänsla och dina paket blev superfina. :)

    Vill bara kika in och ge dig en stor varm julkram och önska er en riktigt god jul. Tack för ännu ett inspirerande och härligt bloggår här hos dig. Du är en sådan fantastisk inspiratör Jenny. Tack för att du finns.♥

    Varm julkram
    Lotta

    SvaraRadera
  9. Snygga klappar! Jag har också det bruna omslagspappret fast med rött till.

    Önskar dig en riktigt Härlig Jul!
    Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails