lördag 8 december 2012

Pom poms som juldekoration


Jag har hängt upp några pom poms i en klunga med röd/vitt snöre. Dessa pom poms är minst lika snygga så här till julen som till festen på sommaren!

Och när vi ändå är inne på det röd/vita temat kan jag visa våra vägghyllor i matrummet som jag ändrat om från höstfärgerna till lite juligare känsla.




Nu ska jag kila upp till övriga i familjen som är i renoveringstagen på övervåningen. Vi var så nära att riva ner både väggar och tak i hallen i morse men tog vårt sunda förnuft i sista sekunden. För en gång skull ska vi slutföra lite projekt innan vi påbörjar ett nytt, det är nog första gången vi testar på den varianten :-)



Produkter på bilderna:
- Glöggmuggar från Bruka 





Ha en fortsatt fin adventshelg!



4 kommentarer:

  1. Det håller jag med om! Jättefint!

    Ha en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad det är...men jag har fastnat helt för vita pompoms & girlanger. Passar perfekt in som julpynt. Ha en skön lördagskväll.....krams m

    SvaraRadera
  3. så fint du har gjort.
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder. Love
    Kram Eva

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails