torsdag 13 december 2012

Vardagsrum



Jag återanvänder lite gamla bilder till dagens torsdags tema på Inspirations Fabriken. Det är så tokmycket att göra just nu så tiden räcker tyvärr inte till att ta nya bilder på vårt vardagsrum idag (dessutom är det ett bombnedslag här hemma :-)).
Men det kanske inte gör så mycket med tanke på att det inte hänt så mycket nytt i det här rummet på sistone. Ska sanningen fram så börjar jag tröttna lite smått och det börjar snart bli dags för en lite förändring tror jag...







Nu ska jag återgå till arbetet. Nu har jag kommit till den punkt där jag längtar till julhandeln är slut. Det är fantastiskt roligt men otroligt slitsamt. Nedräkningen till julledigheten har börjat... 
I och med att vi nu börjar närma oss julen med stormsteg har jag sänkt priserna på våra julvaror. En hel del är slut redan men det finns en del gobitar kvar att fynda.



Och fin Lucia till er alla!!! 
I kväll blir det Lucia-uppvisning på sonens skola och min stjärngosse är mycket laddad inför detta. 





9 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut, som gjort för en kopp glögg och babbel! :-)

    SvaraRadera
  2. fint !! och ska göra ett sista ryck med juklappar idag...för sen vill jag bara mysa och njuta!!

    SvaraRadera
  3. Vilken snyggt sätt att förvara veden!

    SvaraRadera
  4. För mig som inte tröttnat på ditt vardagsrum ser det jättefint ut, som alltid hos dig :)
    Kram kram Cecilia

    SvaraRadera
  5. Så fint ni har det! Vackert med inbyggd vedförvaring!

    SvaraRadera
  6. Det är så kul på fabriken och alla fina vardagsrum. Fina bilder på vackert vardagsrum
    Hoppas du har en mysig luciakväll

    Kram

    SvaraRadera
  7. O så värmande och mysigt....gott.
    Önskar dig en fin och kall helg, kram från Maria

    SvaraRadera
  8. Vilken fantastisk väggdekoration!

    SvaraRadera
  9. Vackert! vilken fin väggdekoration. Ska genast hoppa in och titta i julbutiken. Kram på dig

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails