måndag 7 januari 2013

Drömmen om ett betonggolv



Julledigheten är över för denna gång och äntligen är det vardag och rutiner igen. Som vanligt har juldagarna gått väldigt snabbt men nu har vi våren att se fram emot, underbart! 

Ledigheten har visserligen inneburit en hel del jobb men lite renovering har ändå hunnits med. Min kära man har varit så flitig och gjort färdigt golvet i vårt sovrum. Vi har en liten utbyggnad som endast varit klädd med spånskiva en längre tid. Jag har drömt om ett betonggolv och nu har drömmen slagit in! Visserligen är det inte betong utan flytspackel men i mina ögon är det sak samma och jag är överlycklig!



Nu ska jag piffa lite i denna hörna och här har vi ett litet smakprov. Jag väntar in en ny stol sedan ska ni få se en helhetsbild. 



På bilderna:
- Poster Delusional med ram från IKEA
- Gammal mjölkpall (arvegods )
- Glasvas (loppis)
- Hjärta med knappar (DIY)
- Lampskärm (DIY)


4 kommentarer:

  1. Snyggt med betonggolv, även om det är flytspackel!

    SvaraRadera
  2. Älskar betong. Älskar egentligen alla lite mer rough materialer. Blir så fin kontrast till allt det där puttesnuttiga som jag också är väldigt glad i. Grattis till en dröm som gått i uppfyllelse! Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och skön blogg du har:) Jag följer nu på bloglovin:)

    Om du vill ha heta inredningstips för 2013 kan du kolla in min blogg:)

    Gott Nytt År

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails