tisdag 22 januari 2013

Här har det varit tyst...



Jag bläddrar igenom trädgårdsbilderna i min inspirationsmapp. Suckar, längtar och drömmer mig bort. Dagar som dessa behövs det extra mycket. Jag behöver påminnas om vilken härlig tid vi har framför oss och att det bara är att kämpa på fram tills dess. För hur mycket jag än försöker tycka om den här tiden på året så kommer jag inte ifrån att januari och februari endast är en transportsträcka till våren...

Här har det varit tyst på bloggen ett tag och kanske det fortsätter så i några dagar till. Precis som det brukar vara så här års fylls dagarna och veckorna med vabb. Sonen åkte på hjärnskakning förra veckan och nu är dotter sjuk. Barnen i första hand, så är det bara, men det är inte alltid så lätt att få till det där livspusslet sådana här tider. Jag återkommer när alla är på benen igen.



Bild: Aidan Gray

3 kommentarer:

  1. Varmaste varmaste kramen till er alla i familjen!! Hjärnskakning lät inte bra, men jag förstår att det är bättre nu. Ja barnen först, det andra finns kvar... och som Alfons farmor säger, efter lite tråkigheter så upplevs roligheterna ännu mer:)

    KRAM du goa vän

    SvaraRadera
  2. Livspusslet det sysselsätter många av oss :-)

    Trist med hjärnskakning!

    Ha det gott

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails