torsdag 3 januari 2013

Madam Stoltz vår/sommar 2013



En efter en dimper de ner i brevlådan. Vår/sommar katalogerna som påminner om att vi går mot ljusare tider och årets bästa årstider. Jag älskar den här tiden på året. Nystart, känslan av att ha hela våren och sommaren framför sig och den där stora längtan ut i trädgården. Snart har jag jord under naglarna igen!

Och nog har vi fått en försmak utav våren de senaste dagarna. Igår fikade vi ute på terrassen och jag tror nog att det var en rekordtidig premiär.
Nästa vecka väntar minusgrader igen men tills dess kommer jag njuta ute så mycket jag bara kan. Och vad passar inte bättre än att sitta ute i solen och bläddra i alla dessa nya kataloger.

 
 
 
Samtliga bilder kommer från Madam Stoltz nya katalog och det finns riktigt många gobitar. Jag skickade iväg en beställning idag med många nyheter. Ser fram emot leveransen.
 
 
Precis som i Bloomingville's katalog finns det en del inslag utav orange och neonfärger. Snyggt!
 
 
Så snygga så jag nästan får andnöd :-) Dessa är ett måste till webbutiken. Dock kom de inte med i dagens beställning.
 
 
De grafitgråa väggarna är inte till salu men de inspirerar!!! Drömmen om en grafitgrå vägg lever vidare...
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder: Madam Stoltz

2 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen inspirerande bilder. Jag längtar så till Formex och alla nyheter. Ska du dit?

    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails