onsdag 16 januari 2013

Miss Étoile vår/sommar 2013



Så här års är det många som längtar efter färg och därför tänkte jag passa på att visa några bilder från Miss Étoile's nya vår/sommar katalog. Där finns det nämligen pastellfärger i massor och överflöd utav produkter som gör det där lilla extra i vardagslivet. 
Den nya katalogen visar också att Miss Étoile tagit ett stort steg mot bakning vilket känns riktigt roligt tycker jag.


Jag har precis skickat iväg en beställning och väntar med spänning på leveransen!




Givetvis fortsätter dom med pom poms och så även jag. Lite nya färger och former kommer in inom kort!


Den ljusgula och den ljusblå kan bli riktigt fint att ha tillsammans till studentfesten (för er som har ett sådant att se fram emot).


Det kommer även in en hel del nya kakfat ( i porslin, glas och papp), papperssugrör i nya färger samt bakverksdekorationer.


Och för er som tyckte att det blir lite för mycket pastell så finns de flesta produkterna även i vitt och svart.


Kanske blanda upp lite grann med en färg? Ska bli spännande att se den ljusgula pom pomsen i verkligheten, på bild ser det ut som att de fått till en riktigt fin nyans.




Jag återkommer när nyheterna börjar dyka upp i webbutiken. Tills dess kan ni gärna kika in på de varor som vi har från Miss Étoile i dagsläget>>




Bilder: Miss Étoile

5 kommentarer:

  1. Så rackarns charmigt! :-)

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilka bilder...! Vill ha typ varenda sak på dom. :)

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket fint! Det måste jag kika mera på!
    Svar från mig: Jo, visst går vi ut men vi begränsar utelekar och klär oss ordentligt!

    SvaraRadera
  4. Så fiint! Måste kolla närmare! Allt som har med söta bakverk att göra får mitt hjärta att klappa lite snabbare! Ha en fin fredag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Så fina saker! Jag gillar att baka, och man kan aldrig få för många bakformar!!!

    Önskar dig en fin helg,
    Annette

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails