måndag 14 januari 2013

Mycket roligt på gång...



Då var det dags för en ny vecka igen och vi är redan inne i mitten av januari, härligt! Solen skiner faktiskt idag vilket vi inte varit bortskämda med på sistone. Men tyvärr är även snön och kylan här... vilket visserligen var väntat men det känns ändå som ett bakslag. 


Den här veckan hoppas jag få mycket jobb gjort. Jag har många roliga arbetsuppgifter just nu vilket gör att dagarna går på tok för snabbt. Alla har vi våra problem ;-) 
Och lilla hundvalpen (som börjar bli stor) kräver ju sin tid. Vi busar, kelar och tränar, tränar, tränar. Jag undrar vem utav oss som får den bästa träningen. Är det Zingo som lär sig små trix och kommandon eller är det jag som (äntligen) tränar mitt tålamod? Vi kommer i alla fall bra överens och då han tar sina vilopauser lägger han sig på mina fötter under arbetsstolen och snarkar högt. Vilket underbart sällskap jag fått!


3 kommentarer:

  1. Låter härligt, hoppas du har en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken vacker lykta!
    Härligt med många bollar i luften, samma hos mig, mycket kul att se fram emot i vår! :)
    Mysigt med en liten (eller stor? ;)) valp hemma också! :)

    SvaraRadera
  3. Så mysigt... Och bra sätt att träna sitt tålamod...
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails