lördag 5 januari 2013

Ny medarbetare!



Efter att vi nu varit tillsammans i 4 dagar så godkänner jag lilla Zingo som ny medarbetare. Han är ett riktigt fint sällskap och dessutom har han redan lärt sig att ta hand om fakturorna :-) 
Visserligen tar han lite väl många sovpauser för att han ska få sin anställning på Hemlängtan, men han har förtrollat mig från första stund så han får lite extra privilegier. 



Det ska bli spännande att nästa vecka, då vardagen är tillbaka med skola och jobb, se hur det går. Zingo och jag får sköta oss själva och vi får tillsammans skapa nya rutiner. Han har i alla fall utsett mitt arbetsrum som en utav favoritplatserna i hemmet så det verkar lovande!


12 kommentarer:

  1. Han är verkligen supersöt! :-)

    SvaraRadera
  2. Han är världens sötaste! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar liten medarbetare! Att han redan fixar fakturorna!

    God fortsättning!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Vilket charmtroll! Så söt! Underbara ögon!

    SvaraRadera
  5. Grattis till nått alldeles underbart! Är ingen djurmänniska i grund och botten, men vår hund som nyss fyllde tre älskar jag alldeles dåraktigt mycket :)

    Fina foton du tar, som alltid!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  6. Åh så söt han är, måste vara världens bästa kollega:) Ha det så bra ni båda! Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder på den sötaste av sötaste! Vilka ögon... jag smälter..! Ni kommer nog att få en riktigt trevlig vardag tillsammans:)

    Kram och vi hörs:)

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra bilder på denna sötnos. Klart att han får ha lite extra förmåner med dem ögonen....
    Kram på er

    SvaraRadera
  9. Men vilken gobit! Sååå söt.
    Å tänk vad duktig han är som redan fixar fakturorna, månadens antsälld tycker jag! ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Men jösses! Vilken söt hund! Jättefin.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails