torsdag 24 januari 2013

Ordning & reda


Min man skrattade till då jag nämnde att veckans tema i Inspirations Fabriken är "ordning & reda". Och det var med all rätt som han skrattade med tanke på hur vårt hem ser ut just nu. Solen, som visserligen är så uppskattad, visar att vårt hem behöver få sig en rejäl städomgång och det behöver verkligen rensas  i varje liten vrå.

Dock kan jag visa mitt arbetsrum. Här ser det ut som ett bombnedslag efter varje arbetsdag men här är jag faktiskt duktig på att städa i stort sett varje dag. Det stressar mig enormt mycket att inte ha ordning på viktiga papper. 


Vet att jag visat den här delen av arbetsrummet tidigare här på bloggen och det är väl kanske för att det är just här som det nästan jämt är ordning och reda. 


Jag älskar block! Här samsas inspirationsblock med beställningsblock, varje arbetsuppgift har sitt block!




Produkter på bilderna:


För att se fler bidrag till veckans tema kan ni gärna kika in på Inspirations Fabriken>>






9 kommentarer:

  1. Snyggt! Vad är det för färg eller material du har på väggen, det ser väldigt fint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johanna! Väggen är putsad så den skiftar i grått.
      /Jenny

      Radera
  2. Vilket bra (och snyggt) sätt att ha ordning på alla papper. Tummen upp!

    SvaraRadera
  3. det där borde jag ha, istället för en låda som jag skyfflar ner min bokföring i :)) hahaha ... fint!

    SvaraRadera
  4. Jättefräckt! Ordning och reda! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Men vilka smarta och snygga klämmor den idén ska jag låna av dig till mitt företags olika papper!
    Tack snälla
    // Sabina

    SvaraRadera
  7. Vilket bra ordning-&-reda-tips till att fakturor och beställningar! Det ska jag komma ihåg:)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Ordning och reda, pengar på fredag ;) Supersnyggt! Ha en riktigt skön fredag och go helg. Hoppas att alla är friska och krya igen. Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails