onsdag 30 januari 2013

Sweet!


Varför inte köpa en present till sig själv för att lätta upp vardagen lite? Boken Sweet har jag trånat efter länge så nu tyckte jag att det var dags! Och jag ångrar mig inte en sekund. Bilderna och recepten är fantastiska och jag känner mig ivrig att sätta igång att baka. Dessutom blev ju övriga i familjen överlyckliga då de tycker att vi borde återinföra våra fikastunder på helgerna. 

Jag får baka mig igenom denna bok och sedan glädja mig åt att Roy Fares snart kommer ut med en andra bok. Jag vågar nog säga redan nu att det blir ytterligare ett köp då. 


Så, det är bara att kavla upp ärmarna och sätta igång!



Bild: egen

5 kommentarer:

  1. Mysigt att köpa kokbok till sig själv! Jag gör också det ibland och tycker att det är roligt att titta i. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Skulle kunna äta HONOM, nomnom. :-) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Det låter trevligt och smaskigt att jobba sig igenom den där härliga kokboken:)))) Gissar att familjen jublar:)))

    Stöööörsta kraaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  4. Den har jag aldrig hört om. Konstigt, jag dom älskar kokböcker i alla slag.
    Tack för tipset...
    Kram och må så gott
    Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails