söndag 24 februari 2013

Do it with passion...



En sak är säkert. Vi har mycket att lära oss utav barnen och det är smått fantastiskt att stundvis försvinna in i deras värld!
Allt som de tar sig till gör de så helhjärtat och de är duktiga på att sudda ut gränserna på vad som är verklighet och vad som är deras låtsasvärld.

Dottern är fast besluten om att sommarklänningen måste på eftersom snön är borta för flera dagar sedan och för att solen skiner för fullt. Och när sommarklänningen ändå är på är det självklart att även solglasögonen och stråväskan ska fram. När det sedan är dags för mat försöker hon helhjärtat övertyga oss om att maten smakar mycket bättre om vi sitter under matbordet på filtar istället för att sitta på stolarna som vanligt. För att inte prata om lyckan då hon hittar förpackningen med tatueringar och går loss fullständigt på dessa. Varför spara några tatueringar när man kan använda alla? 


Själv står jag och bakar medan jag planerar kommande veckan. Ingen passion i den bakningen med andra ord... Jag tror jag ska prova på att gå i min dotters fotspår resten av dagen. Sommarklänningen på och fram med tatueringarna!


3 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails