tisdag 5 februari 2013

En lyckad avstickare



Lördagen var en riktigt fin dag, inte bara för att min kära far fyllde år utan även för att vädret visade sig från sin bästa sida. Hemma drog vi fram cyklarna och vårkänslorna var på topp. Lillasyster köpte solglasögon och envisades om att fleecetröja var det rätta utomhusplagget. Solen värmer och fågelkvittret är just nu det ljuvaste man kan höra!

Men eftersom vi hade en födelsedag att fira gav vi oss iväg till andra sidan Göteborg med en liten avstickare ut i skogen för att fylla på med så mycket energi från solen som vi bara kunde. Och jag vet inte om vi hade kunnat välja ett bättre ställe just den dagen, här var det några grader kallare och träden var så där magiskt vackra.



Förra gången vi var här var det 30 grader varmt och barnen låg i vattnet hela tiden. Det är väl det som är en utav fördelarna med Sverige med dess vackra kontraster mellan årstiderna.





Zingo är helt tokig i is och sladdar omkring som en vilde!



Min älskade lilla tjej som alltid ska vara fröken tvärtemot. Paraply när solen skiner, vinterskor på sommaren och sommarklänningar på vintern. Jag gillar människor som går sin egen väg och hon värmer mitt hjärta!


3 kommentarer:

  1. Er vovve är så himla söt att jag dör söthetsdöden! Fina bilder för övrigt också. :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med barn som går sin egen väg? Jag har ju en tjej som verkligen går dit hon vill - och klär sig som hon vill. Nu har hon ju fått igenom sin vilja gällande frisyr också. Men jag säger som till många andra - så länge hon är lycklig och är vänlig och respektfull mot andra, så får hon se ut som hon vill! :-)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder. Och visst är det facinerande hur världen där ute kan skifta.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails