måndag 18 februari 2013

Lisbeth Dahl vår/sommar 2013


Känner att jag behöver ett mer färgrikt blogginlägg än gårdagens gråa bilder på vädret utomhus och vad passar inte bättre än att visa lite bilder från Lisbeth Dahl. Som alltid är deras produkter och bilder som en färgsprakande smällkaramell som väcker ha-begäret efter lite mer glitter och glamour.

Så, här kommer lite bilder från Lisbeth Dahl's vår/sommar kollektion!


En blandning både av pasteller och mönster känns helt rätt just nu och deras nya porslinsserie är verkligen underbar.


Textilierna följer samma tema som porslinet och den prickiga kudden är min personliga favorit.



Snören kan man aldrig få för mycket utav och jag kommer att ta in lite nya färger framöver. Gillar även deras anteckningsblock!





Glitter och glamour var det här ja, underbart!






Lyktor som ger riktigt härligt sken. Längtar till sommarkvällarna nu...


Och så har vi deras paraplyer som man absolut inte får glömma. De är riktigt populära och jag kommer att utöka vårt sortiment på paraplyer i vår.



Vårt sortiment från Lisbeth Dahl hittar ni här>>



Bilder: Lisbeth Dahl








2 kommentarer:

  1. Mycket fint ja! Klämde och kände på alla fina saker med "budoir"-känsla när jag var på Formexmässan och man blir verkligen glad av det. Och så tänkte jag just på att du hade detta i ditt sortiment! Få se om jag kanske kommer med en liten beställning som presenter åt flärdfulla tjejer :)

    Kram Eva

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails