onsdag 27 februari 2013

Lite nyheter...


Då har jag lagt in samtliga nyheter från förra veckans leverans med barnartiklar. Vi har fått påfyllt med de populära porslinsserierna samt även fått in en ny modell. Denna lilla tuffa cowboy finns i delarna tallrik, skål och mugg.


En annan nyhet är sparkbilen "Streamline" som kommer från Baghera. Extra rolig sparkbil med dess förvaring inuti. Här kan man leka taxi och ha sina gosedjur som passagerare :-)


Och så har vi tatueringarna som jag skrev om i förra blogginlägget. En förpackning har smyckesmotiv och den andra har piratmotiv. Mina barn haffade dessa tatueringar i söndags och de är fortfarande lika fina, bra hållbarhet med andra ord!
Den tredje varianten fungerar mer som klistermärken och har djurmotiv i glitter och pärlor. 



Nu tar jag tag i nästa leverans, kameran är laddad och jag är redo! 



Ha en fin dag, i morgon är det dags för Inspirations Fabriken igen.

3 kommentarer:

  1. Åh vilka roliga tatueringar! Blir så glad av dina härliga bilder! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina och annorlunda tatueringar!

    SvaraRadera
  3. Vilket trevligt jobb du har. Att förena nytta med nöje på jobbet, det är få förunnat :-)

    Ha en fin torsdag

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails