måndag 11 februari 2013

Pomp de Lux



Det är en riktigt rolig tid nu med alla nyheter som strömmar in i alla butiker. Ni vet ju hur mycket jag gläds över att få stora leveranser med nyheter från mina leverantörer men givetvis känns det riktigt roligt  med nyheter i andra butiker med. Och alla har vi ju våra favoriter som vi har lite extra koll på. Vad gäller barnkläder så är Pomp de Lux min stora favorit. Jag har blivit riktigt nöjd varje gång jag beställt och tycker det är bra priser med tanke på kvalitén på kläderna.

Deras nya katalog har släppts nu och från och med den 7 mars öppnar de webbutiken för den här säsongen. 









4 kommentarer:

  1. så mycket fint.
    ha en bra dag!
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkliken Pomp de lux, snygga kläder till pojkar (som är det jag tittar på) och kläderna har hållit färg & form efter tvätt. :-)

    SvaraRadera
  3. Jag håller verkligen med, Pomp de Lux än av mina favoritbutiker också. Gillar Zara också.

    Trevlig kväll,
    Annette

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny!

    Åh jag tycker också det märket är helt ljuvligt... Nu har jag dock ingen liten tjej jag kan klä i de kläderna längre...hon är för stor.. Men till Eric kan jag fortfarande handla lite tufft, jag älskar deras kläder.

    Bilderna var riktigt härliga också!

    KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails