tisdag 12 februari 2013

Små steg som ger stor lycka!




Dörren står på glänt till arbetsrummet och jag känner mig löjligt glad över just den där dörren. Pusselbit efter pusselbit faller på plats och för varje del som blir färdigt i detta hem blir jag så oerhört glad. Så. Nu har jag alltså en dörr till arbetsrummet. Och handtag dessutom (det gäller att vara tacksam för allt).

Och inte nog med det så är även matbordet färdigmålat och det känns som att det flyter på ganska bra med våra små projekt. Och det bästa av allt är nog att min man längtar efter att få sätta igång med fasaden och fönsterbyten. Sådant låter ljuvligt i mina öron!




7 kommentarer:

  1. Vad fint du har det där inne! Jättesnygga lampor!

    SvaraRadera
  2. Vackert! Åh vilka fantastiskt fina lampor de blev jag allt lite småkära i =)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Åååå så fint du har. Alltid så snyggt, tänk om du kunde komma hem till mig med dina magiska fingrar och fixa här med. Det skulle göra mig lycklig :-)

    Hoppas allt är bra med dig,
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Förstår att du är lycklig över det handtaget!:) Håller med Linda, allt är så fint hos dig!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Man får vara glad över det lilla! :-) Vi jobbar på saaaakta, men säkert. Tycker det är rätt hemtrevligt med lite renoveringskaos jag.

    SvaraRadera
  6. Du skriver om ljuv musik och jag förstår precis vad du menar. Härligt!

    SvaraRadera
  7. Så snyggt du har i arbetsrummet! Man får vara tacksam och nöjd för allt som blir färdigt.
    Jag har äntligen målat våra dörrar i hallen men inga handtag än...

    Kram Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails