tisdag 19 februari 2013

Tavelvägg á la Harry Potter



Vi har ändrat om lite på vår tavelvägg i vardagsrummet och upp kom korten från i höstas då vi gick loss på Majas leksaksglasögon. Som någon utav er nämnde tidigare så är det lite Harry Potter över dessa glasögon och tydligen också en riktigt rolig leksak både för små och stora!




I och med att dessa kort går en del i blått får detta även styra färgsättningen i resten utav vardagsrummet. Så i helgen är det dags att ta tag i resten av vardagsrummet och byta ut lite växter, kuddar och stilleben. Jag har ett roligt jobb framför mig med andra ord!




10 kommentarer:

  1. Ljuvliga, det blev riktigt personligt och vackert.
    Må gott

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar hos mig som värmde. Jag beklagar oxå sorgen, livet är inte på något sätt rättvist när unga människor går bort i förtid. Jag förstår din saknad o känner med dig. Vilka helt ljuvliga bilder en sån vägg skulle jag med vilja ha. En vägg som gör en på gott humör. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Åh, älskar kul inredning. Mer humor i hemmen!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  4. Har sagt det tidigare, säger det igen. SÅ härliga bilder!! Inspirerande! Många kramar!

    SvaraRadera
  5. Så underbart och personligt! Gillas skarpt!
    En tavelvägg står på önskelistan så snart hallen på övervåningen blri klar, håller på att ånga bort bården nu så snart kan jag måla där...
    Annars rulalr det på med lite för mycekt jobb för att det ska kännas bra i magen, och lite för lite träning för att det ska kännas bra i kroppen... Men så är väl livet i perioder. Lämnar en drös kramar och hoppas allt är bra med er och att det går bra med vovven1

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig idé, en riktigt personlig tavelvägg! Tack för inspirationen. :)

    SvaraRadera
  7. HAhhaaa,den va härlig.
    Jag har länge förökt få min familj att gå med på att ta foton där alla bär clown-näsa...har inte fått den igenom änn...men någon dag!!

    SvaraRadera
  8. Men vilken fantastisk ide! SÅ fint. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails