måndag 4 februari 2013

Tidningar på nätet


Jag älskar att bläddra i tidningar och ett stopp vid tidningshyllan är ett måste då jag handlar. Och även om det är något speciellt med att ha tidningen i handen så gläds jag ändå åt alla tidningar som dyker upp på nätet. Det är ju så enkelt (och billigt) att få tillgång till alla dessa inspirationskällor. 

Här är mina favoriter just nu...








Givetvis måste jag även nämna Fridas ipad-magasin "trendenser" som finns att köpa i AppStore.




Läser ni ofta tidningar på nätet och vilken är i så fall er favorit?

5 kommentarer:

  1. Roligt med tidningstips! För även om det är lite mer speciellt att sitta ner och bläddra i en riktig tidning så är de digitala ibland riktigt bra alternativ.

    SvaraRadera
  2. Jättekul med så många tips! Tack:)

    Ha en fin kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Trendenser gillar jag med. Tack för de anda tipsen!
    Har du sett Fine Decor: http://magazine.finedecor.se/read/account_titles/174666
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå, tack för tips!!! Det var ju en jättefin tidning som jag helt har missat.
      Kram!!!

      Radera

Related Posts with Thumbnails