fredag 8 februari 2013

Veckans nyheter



Då var det dags att visa lite nyheter igen. Jag fick en leverans från Bloomingville tidigare i veckan och det är nu påfyllt med Happiness-tavlan, tidningskorgen och dekorationsugglorna. För övrigt innehöll leveransen en hel del nyheter och här är några utav dem. 

Ljuskopp i keramik. Finns i tre färger.


För övrigt har det bara varit leveranser utav packmaterial. Det behövs ju det också men är inte alls lika roligt att packa upp som inredningsprodukter. Det är till och med så tråkigt att packa upp så att det fortfarande står orört på lagret. Något att ta tag i helgen med andra ord.




Man kan ju nästan tro att min kära man hade hand om inköpet från Bloomingville. Kemist som han är blev dessa produkter klart godkända. Men det är klart, han var ju tvungen att påpeka att detta minsann inte är riktiga grejer. Men vad gör det då jag inte tror att kunderna köper dessa glasflaskor för att köra kemiexperiment hemma :-)




Men snygga är det och det finns en hel del snyggt i kemins värld. Ska försöka hitta någon fin poster med kemitema tänkte jag. Finns en del på Wallstuff om det nu är någon mer som är intresserad.



Om några timmar är det dags för fredagsmys igen och helg. Fotbollscup väntar och förhoppningsvis hinner vi även att måla sista omgången på vårt matbord. Ser fram emot att se bordet på plats tillsammans med de nya stolarna. Och som alltid när man börjar göra om så är det svårt att sluta, så vi får se hur det här slutar :-)


Trevlig helg!


4 kommentarer:

  1. Mycket snyggt du har fått in! Gillar ljuskopparna och mjölkkannan var läcker.
    Trevlig helg med kartonguppackning:)).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ha en fin fredagskväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Den mjölkkannan gillar jag! Kul med kemitemat också.
    Lycka till med målningen av bordet! Jag målar dörrar!

    Trevlig helg!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Underbara ljuskoppar, helt i min smak:) Ha det gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails