torsdag 14 mars 2013

Min bloggplats



Så var det redan torsdag och det är åter dags för Inspirations Fabrikens tema vilket den här veckan är "min bloggplats". 


Min bloggplats är även min arbetsplats och här trivs jag riktigt bra. Från att ha suttit i hemmets mörkaste vrå känns det som en dröm att få sitta i ett rum med två fönster. Tänk vad mycket det gör att få mycket ljus om dagarna!
Längs ena långsidan utav rummet har jag väggskåp som sväljer en hel del papper och pärmar. Känns skönt att ha det undangömt och väldigt praktiskt nu när vår hundvalp är löjligt förtjust i papper...



Och här sitter jag om dagarna med hunden liggandes på fötterna. Ibland har vi även sällskap utav katten som sätter sig på bordet (gärna på tangentbordet om han själv får välja). Här har jag även perfekt koll på bilvägen och lastbilarna som kommer med varor till oss. Jag och hunden har kapplöpning till dörren och jag förlorar nästan jämt :-) Han har även skaffa sig sina favoritchaufförer och då de kommer blir han så där ofantligt glad som bara han kan bli!



För att se övriga bidrag till dagens tema på Inspirations Fabriken kan ni klicka er in här>>


11 kommentarer:

  1. Skönt med dagsljus vid arbetsplatsen.
    Jättesnygg stol! :)
    Ha en bra dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så himla snyggt, där skulle jag med kunna tänka mig att sitta :-)
    Kram från Sabina

    SvaraRadera
  3. Åh så fint som både arbetsplats och bloggplats.
    undrar vad du jobbar med

    Ha en fin dag. // Lissen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en webbutik som jag jobbar heltid med. /Jenny

      Radera
  4. Superfin arbetsplats!

    Förstår att du njuter när du nu har fönster, minns dina bilder från hur du satt förut...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Så avundsvärt fint och prydligt du har det, fast jag förstår att det inte ser ut så jämt ;) Lugnt och vackert och harmoniskt! Det lilla rosa inslaget gör sig väldigt fint.

    Kram Eva

    PS Vad roligt att du gillade Lena Hoscheks design :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan knappast skryta om att det är ett välstädat arbetsrum jag har, det gäller att ta kort från rätt vinklar bara :-)

      Kram, Jenny

      Radera
  6. Det är nått hjärterart med hundglädje & -kärlek... Så oreserverat och utan baktankar <3

    SvaraRadera
  7. Du har ju så väldigt snyggt där! Ljust och härligt också.

    SvaraRadera
  8. Underbart! Så snyggt. Och vilket fint sällskap du har om dagarna. :)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Ja, visst är det härligt att dagarna äntligen börjar bli längre! Vilken fin och inspirerande arbetsplats du har, jag älskar stolen!! :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails