fredag 8 mars 2013

Mina arbetskompisar...


Jag fick finfin hjälp med uppackningen utav varor idag. Vår katt är väldigt social och vill gärna vara med på det mesta men i ärlighetens namn hjälper han väl inte till så mycket. Dock får jag vara glad för det fina sällskapet!


Två roliga leveranser har kommit idag och min fredagströtthet försvann med detsamma (kattens trötthet sitter dock i). Många roliga nyheter som både är fina och smakar gott! 


Men så får vi sällskap av Zingo och katten vaknar till liv. Det finns en viss hatkärlek mellan dessa två och det är inte alltid lätt för vår gamla katt att få den skönhetssömn som han vill ha då man har en busig valp i huset. Dessutom har vår hund kommit in i trotsåldern (vilket vi blev förvarnade att de kunde komma i vid 4 månaders ålder) så nu är det en extra busig hund vi har.



Jag lugnar mina nerver med alla vårblommor och mår så bra så bra. Kungsängsliljan är nästan overkligt vacker och den har nu fått en hedersplats i fönstret på mitt kontor.



Fin helg till er!


7 kommentarer:

  1. Vilka mysiga "arbetskamrater" du har :) Katten är ju bara sååå go!

    Ha det bra du med!

    Eva

    SvaraRadera
  2. Hej och tack så himla mycket för din fina kommentar hos mig!
    Vilka goa arbetskamrater! Jag har också arbetskamrater numera. I förrgår när jag kom hem hade jag våra två härliga kattungar med mig, de är så söta så jag kan knappt jobba...
    Hoppas du får en härlig helg!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga och söta arbetskamrater du har, och vilka vackra bilder!

    SvaraRadera
  4. Men vilken vacker medhjälpare du har!! Och han har en tröttsam kompis förstår jag. De är roliga de små liven!
    Och det där du packar upp ser ut att kunna smaka gott!! =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga hjälpredor, det är ett sällskap med djur:) Kungsängsliljan är en av mina favoriter, njuter av din vackra bild på den i dag! kram Maria

    SvaraRadera
  6. Ja du har ju de finaste av alla arbetskamrater man kan ha!!:)

    Kram du fina vän:)

    SvaraRadera
  7. Min eran katt är ju nästan en kopia av våran. Såå lika dem var!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails