tisdag 12 mars 2013

Nya projekt på gång!!!





Nu har vi nya projekt på gång minsann! 

Längre fram i vår kommer vi nämligen att öppna ännu en webbutik och denna med inriktning på bröllop & fest. Jag har ju haft min Fru Lycklig-blogg ett tag nu och kan inte riktigt släppa detta underbara ämne. Hemlängtan kommer att rulla på som vanligt och den kommer även ha kvar sin lilla bröllopskategori men i Fru Lycklig tar vi ut svängarna rejält. Observera att denna butik inte endast vänder sig till bröllopsfolket utav även till alla som vill ha roliga detaljer för en fest.


Vi har skissat färdigt på butiken och varorna är beställda men än är det mycket jobb kvar, så pass mycket så att jag inte törs sätta något datum för start. Jag hoppas givetvis att saker och ting ska rulla på som planerat men så brukar det ju aldrig bli. Men jag återkommer när webbutiken är igång!




Ha en fin dag!

10 kommentarer:

  1. Så roligt! Lycka till
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, jag längtar redan efter att klicka omkring där.
    Lycka till, detta blir toppenbra.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Åh vad spännande!! Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Åh,så spännande. Där måste jag kika in. Kram Anita

    SvaraRadera
  5. Vad du är duktig och energisk! Det ska bli jättekul att se alltsammans sen!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Vad spännande med nya projekt! Önskar er all lycka till!:)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ååå vad spännande, ska bli så kul att få se allt sen. Ett stort, varmt lycka till. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Har haft fullt upp med forskningsansökningar och konferenser den sista tiden så både bloggande och besök hos andra har gått på sparlåga, som vanligt är det därför rena ögongodiset att kika in här, å även peppande att läsa hur du satsar och VÅGAR! Fortsätt med det :-D KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails