söndag 24 mars 2013

Trädgårdssäsongen har börjat!


Känns skönt med söndag och ett slut på denna sjukdomsvecka. Lyckligtvis har vi kunnat ägna oss åt en del trädgårdsarbete idag så nu är äppelträden beskurna och gräsmattan krattad. Dessutom tror jag att jag börjar närma mig ett slut på skissen till sommarens trädgårdsplaner så nu är det bara att invänta att tjälen går ur marken så att vi kan sätta igång med grävandet! 





PS! För alla er andra som också är intresserade utav trädgård så börjar äntligen "Trädgårdstoppen" på TV8 i kväll :-)

5 kommentarer:

  1. Låter härligt att kunna kratta gräsmattan, här har vi ganska mycket snö kvar. Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  2. Haha, här har jag inte ens tänkt tanken - på tok för mycket snö än. Dock har solen värmt ordentligt i helgen så hoppet om gräsmatta finns!

    SvaraRadera
  3. Åh kratta gräsmattan lät härligt, här ligger ett djupt lager med snö så det kan jag glömma. Lär nog inte ens hända till påsk.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Underbart att få börja pyssla i trädgården! Drömmer just nu om en egen liten plätt att kunna fixa på, men så länge får jag nöja mig med balkong;)

    Fin måndag! /Linda

    SvaraRadera
  5. Aaaa tänk om man kunde börja.....

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails