tisdag 9 april 2013

Alltid oskyldig...



Det finns ingen i detta hus som gör så mycket bus som Zingo... Samtidigt finns det ingen i detta hus som ser så oskyldig ut som Zingo...
Och det är väl den där oskyldiga minen som gör att han är så skyldig. Så fort han lägger huvudet på sned och slår på sina rådjursögon så vet man att det är något lurt på gång. Och varje dag är de nya hyss...

Han håller mig sysselsatt, det är en sak som är säkert! Men det är väldigt roligt med denna livliga krabat och barnen skrattar så de ligger dubbelvikta åt hans påhitt. Kanske det blir ändring på det när sonen får reda på att hans godispåse inte längre innehåller så många godisar... Jag trodde att jag hade koll på Zingo, men det hade jag tydligen inte. Och jag trodde att hundar inte gillade smågodisar så mycket, men det gör de tydligen...

13 kommentarer:

  1. Jadu, de äter nog ALLT bara det är bus med i bilden tror jag. Våran St Bernhard vi hade förr åt allt när vi var borta. Hur han kom åt allt förstår vi än idag inte. Men nog kan de allt.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos;) Så mysigt och underbart med djur!

    /Linda

    SvaraRadera
  3. Så fin han är!! Hur gammal är han nu? Lykke busar rätt mycket också:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är lite drygt 5 månader nu :-)

      Radera
    2. Sötnos!! Då är han ca 1 månad äldre än Lykke, hon blir 16 v på fredag. Det är så roligt med en liten valp, men busig är hon och biter i allt:).

      Radera
  4. Hahaha så underbart. Det är inget som slår busiga och oskyldiga hundar.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Höhö, jorå - den uppsynen har man sett ett antal gånger genom åren..! :-D

    SvaraRadera
  6. Hej hej!

    Jag planerar att ändra lite på min blogg inom kort. Jag tänker fokusera på kvinnor med eget företag och lyfta fram dem som vågar. Är det ok att jag nämner dig och dina webbutiker? Något särskilt du vill att det ska stå i så fall? Kanske en kortare intervju?
    Maila mig på anna.cecar@gmail.com eller skriv under mitt kommentarsfält....

    SvaraRadera
  7. Underbar. Åh vilken söt vovve. Klart inte han kan göra något dumt, absolut inte :) Kram kram

    SvaraRadera
  8. Nä men tjeeeeenare vilken stor goding han har blivit! Han tar inte så stor plats i bloggen som han verkar göra hemma, haha! Akta sig för chokladen bara, Zingo.

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  9. Vilken goding, förstår att du veknar när du ser de rådjursliknande ögonen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Ja, vem kan motstå de ögonen? ;) Han är så fin er Zingo. Vi har en buskatt här hemma och han kommer undan med precis allt bara för att han är så söt och det känns som jag springer mer efter honom än vad jag någonsin gjorde efter barnen då de var små. ;)

    Ha en fin onsdag Jenny!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Hej Jenny!

    Vad kul med reportaget som fotades i söndes, (tror jag det var!).
    Vet du var det kommer att komma ut?

    Den där bilden är otroligt söt, fin och rolig och underfundig!
    Förstår att han är ett underhållande sällskap!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Verkar vara grejer på gång?!
    Var det bröllopsnätbutik du skulle starta eller hur var det?
    Jag har lite svårt att hinna med nu för tiden så det är inte många hälsningar även om jag läser då och då.
    Förstår helt enkelt inte var tiden tar vägen, mycket emellanåt när man försöker driva både butik och nätbutik.

    Vårsol till dig!
    Kramar Mariette

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails