lördag 6 april 2013

Griffeltavelvägg


Det var inte riktigt meningen att det skulle bli blogguppehåll så här många dagar... Jag har så mycket att visa er egentligen men tiden har rullat på riktigt snabbt den här veckan.
Jag har blivit överöst utav leveranser och mitt nystädade lager är inte längre städat... nya tag på måndag med andra ord! Dessutom börjar det nu äntligen röra sig lite vad gäller min nya webbutik. På tisdag kommer min första leverans vilket dessutom är min största hittills från det att jag startade Hemlängtan för snart 4 år sedan. Det känns riktigt spännande men det är mycket att tänka på just nu och efter en sådan här intensiv vecka känns det ganska rörigt i huvudet...


Nytt här hemma är bland annat griffeltavelväggen i köket som nu har blivit ännu större. Jag är så glad i vår vägg som man så lätt kan förändra med bland annat text, moodboards eller barnens konstverk. 


Ha en fin lördagskväll!!!


5 kommentarer:

  1. Så snyggt med griffel tavelvägg:) Må så gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ser jättemysigt ut! På Formex-mässan fanns en monter med liknande stil som jag gick igång på rejält - sååå mycket snyggt - Hübsch hette företaget. Och de hade just en griffeltavelvägg där! Kolla in dem om du inte redan gjort det!

    Fin solig lördagkväll till dig med!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Snygg vägg där och nu kan ni ju inte skylla på att glömma heller när det står svart på vitt;)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Jag tokgillar din bild Jenny! :) Och jag kan bara nicka instämmande vad det gäller griffeltavelvägg. Nu har vi inte en hel vägg utan valde för några år sedan att måla dörren ner till matkällaren med både magnet- och griffeltavelfärg och det har jag inte ångrat en sekund. Där kladdas det friskt och där hamnar också alla viktiga lappar och meddelanden. :)

    Så mycket spännande som händer hos dig just nu. Härligt! :) Njut och glöm inte att vila huvudet emellanåt.♥

    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg vägg, wow!

    Ha det gott

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails