söndag 7 april 2013

Hemreportage



Idag har vi haft besök och hemreportage stod på agendan. En riktigt rolig dag visade det sig att bli men oj vad jag inte känner mig bekväm framför kameran. Annat är det med dottern som mer än gärna är med på bild och även hunden gör ju sitt bästa för att få vara med på precis allting :-)
Nu ligger dock hunden helt utslagen här och kommer nog sova sig igenom resten av dagen medan vi andra ger oss ut i trädgården en stund innan det är dags att sätta punkt för den här veckan.



Ha en fin söndag!


4 kommentarer:

  1. Oh, vad spännande med hemreportage! :)

    SvaraRadera
  2. Skoj - du får säga till när det är ute i tidningen sedan! Förstår vad du menar dock, jag känner mig aldrig riktigt bekväm framför kameran - men BAKOM trivs jag, haha! :-)

    SvaraRadera
  3. Spännande! Jag är helt övertygad om att det kommer att bli hur bra som helst Jenny. Du får berätta när det är dags att köpa tidning. :)

    Kram på dig och ha en fin vecka♥

    SvaraRadera
  4. Va roligt med hemreportage! Vilken tidning eller webb? Ha nu en härlig start på veckan
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails