tisdag 23 april 2013

Minimaränger och annat sött!


Miss Étoile fortsätter att leverera och med den senaste sändningen kom det bland annat strössel i tre olika varianter. På bilden ovan har vi minimarängerna i vitt, rosa och gult. Riktigt fint att dekorera med till exempelvis cupcakes eller glassen.


En annan variant är de små fjärilarna som är riktigt riktigt fina. 


Hoppas att ni alla har det bra! Har ni det också blåsigt? Här blåser det nämligen massor idag och vår hund har fullt upp med att jaga löv som virvlar omkring på marken. Själv ägnade jag rasten till att ta mig en trädgårdsrunda. Nu händer det massor varje dag så snart får ni stå ut med en massa trädgårdsbilder här på bloggen.


5 kommentarer:

  1. Det tokblåser här i Linköping och min hud har blästrats ordentligt i dag av sanden som yrt i vinden. Billig peeling?! :-)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med fler bloggar som övergår till mer trädgård snart. Jag längtar som en tok och kikar hela tiden på mina projekt där ute. Underbart.

    Minimaränger använder vi flitigt det mycket här hemma. Sött är gött, det går inte att ljuga om det.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Det står jag så gäääärna ut med! Ös på, bara! :-) Kram, Cissi

    SvaraRadera
  4. Minimaränger så söta och fina att dekorera med. Att de är små gör det rart.

    Trädgårdsliv, underbara tider!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  5. Vilka söta! Ja, här blåser det som tusan med.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails