fredag 26 april 2013

Trevlig helg!



Det här är en utav bilderna som jag tagit till min nya webbutik. Eftersom dessa glas även kommer att finnas i Hemlängtan lånar jag bilden utav mig själv :-)
Dagens nyhet är alltså Margaritaglas som är lika användbar till drinken som till efterrätten. 

Apropå drink och efterrätt känner jag mig riktigt sugen på att testa en massa nya recept. Samma sak varje vår och varje sommar får vi en ny favorit som vi nästan föräter oss på. Någon som känner igen sig?


Nu tar jag fredagskväll och i morgon är det dags för nästa omgång utav fotografering till den nya webbutiken, jag längtar!


Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Vilka vackra glas... förutom att Margarita är väldigt gott ser jag dem fyllda med kulor av hemgjord citronglass, mmmm!
    Trevlig helg till dig med!

    Eva

    SvaraRadera
  2. Fina glas =) En god liten fruktsallad med en klick turkisk yoghurt =) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Tittar och inspireras av de vackra bildernaa på er altan. Står just i begrepp att bygga vår egen. Finns det någon möjlighet att få dimensionerna på staketet? Vore helt fantastiskt. Tusen tack på förhand. /Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anja!
      Kul att du gilla vår altan :-)
      Är det mått på staketet i trädgården du vill ha eller är det på balkongräcket?
      Hör gärna av dig på min mailadress (infoathemlangtan.com) så ska jag svara utförligare med mått.
      /Jenny

      Radera
  4. Tjusig bild, man blir riktigt sugen!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails