söndag 21 april 2013

Vårblommor och kalas




Det blev ingen bild på vårblommor idag men nu kan vi äntligen frossa i vårblommor som vitsippor och scilla. Det känns helt underbart att det nu äntligen börjar grönska och hända saker i rabatten. Snart kan man sluta köpa snittblommor och fylla vaserna med våra egna blommor, underbart! 

Precis som förra helgen har vi denna helg firat födelsedagar. En trevlig sysselsättning som jag skulle kunna tänka mig att göra varje helg ;-) Fast det är nog bra att det inte är så med tanke på alla mat och tårta som slinker ner. Nej, nu är det nog hög tid att damma av löparskorna och ge sig ut!


4 kommentarer:

  1. Åh för snöbollsbuske! SÅ vacker!
    Fin vecka Jenny!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Riktigt så långt har inte våren kommit här att vi har vitsippor än. Men det har varit riktigt skönt i helgen och all snö är borta på framsidan så vi har kunnat börja fixa i trädgården. Härligt:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det underbart! Har ni redan vitsippor? Åh det har jag inte sett någon än, väntar med spänning. Hoppas att värmen kan hålla i sig så får jag nog snart se dem...
    Ha en ljuvlig dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag blir alltid lycklig när jag ser vårblomstrerna! :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails