lördag 13 april 2013

Veckans nyheter

 
 
Vi har fått in en del nyheter i webbutiken den här veckan. Lyktan i form utav en luftballong var min stora favorit från Lisbeth Dahl's vår/sommar katalog. Och jag blev verkligen inte besviken nu när jag äntligen fick se den i verkligheten. Stor och maffig och riktigt riktigt fin!
 
 
Från Lisbeth Dahl fick vi även detta paraply som är nytt för oss.
 
 
Till veckans nyheter hör även dessa underbara pastillburkar. Dessa med mönster finns i 8 olika varianter och innehåller apelsinpastiller. Är man däremot sugen på pastiller med jordgubb eller violsmak kan man kika in här>>
 
 
Veckans sista nyhet är detta träfat som kommer från Madam Stoltz. Passar både som kakfat, uppläggningsfat, ljusfat...
 
 
 
Värt att nämna till den här veckan är att vi i torsdagens avsnitt utav Sofias Änglar var med och sponsrade med några produkter. Det kändes helt rätt då kanal 5 kontaktade oss i höstas om vi ville vara med och sponsra detta program.
 
 
Idag har jag påbörjat fotograferandet av produkter till vår nya webbutik. Det känns så otroligt roligt och nu ska jag sätta mig och planera vidare till nästa tema. Ser fram emot invigningen senare i vår!
 
 
 
 
Ha en riktigt fin lördagkväll!!!
 

5 kommentarer:

  1. Så många fina saker. Jag måste kika in i butiken och titta på allt nytt. Paraplyet har jag redan och gissa om jag fått många glada tillrop på stan.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Oj vad det händer en massa roligheter nu!

    Tusen tack för dina jättebra svar. Sitter och jobbar med det nu. Läsarna verkar tycka detta är en bra ide, med min fördjupning i kvinnor som kan och vågar. Känns toppen!

    Vi hörs!

    SvaraRadera
  3. Ha en fin vecka!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Roligt att få vara med och synas i ett så stort och fint tvprogram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails