tisdag 7 maj 2013

Kalas!

 
Vi har utökat vårt sortiment under vår KALAS-kategori med ballonger, godispåsar, serpentiner och servetter. Leveransen från JaBaDaBaDo är därmed uppackad och färdig och det är bara att hugga tag i nästa leverans :-)
 
 
Apropå kalas så planeras det för fullt här hemma. Sonen har börjat räkna ner inför sin födelsedag fastän det är 1,5 månad kvar. Önskelistan är färdig för länge sedan och nu diskuteras det kalas. Själv rycks jag med i hans planering och visst är det så att barnens födelsedagar är mycket roligare att planera än ens egen?
 

4 kommentarer:

  1. Men jag såg väl alla dessa fina kalassaker. Har precis klickat iväg en beställning och nu kommer dottern (och mamman) bli överlycklig. Otroligt härliga sommarfärger

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har lagt upp en video på min blogg där jag sjunger, jag älskar att sjunga men har aldrig riktigt vågat ta steget att sjunga framför folk. Men nu är det dags att försöka. Så tyck gärna till! Jag kommer uppskatta allt ni har att säga! :)

    Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Dt där med nedräkning känns bekant. Jag har en son som blir 18 om några dagar och han har räknat ned länge :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Ja, det ÄR roligt att planera barnens födelsedagar och kalas! Vi har en födelsedag imorgon. Så här är det timmar som räknas:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails