måndag 13 maj 2013

Lite nyheter i webbutiken...


Börjar veckan med lite nyheter i webbutiken. Jag har bland annat fått en leverans från Linum där den här prydnadskudden fanns med. En riktigt fin nyans av blå och ett dekorativt mönster. Kanske en kudde att ha på uteplatsen?

Från Linum kommer även den här mattan. Board matta, som den heter, är tillverkad utav kraftig bomull och ränderna går i vitt och grafitgrått. Passar lika fint i det lantliga hemmet som i det stilrena hemmet.



Och när vi ändå är inne på mattor måste jag visa den här underbara trasmattan som kommer från Bloomingville. Den är tillverkad utav denim och är en riktigt tuff matta. Jag ska ta lite närbilder på mattan sedan så att ni verkligen ser hur den ser ut. 
Min son vill så gärna ha den här mattan i sitt rum och ville köpa den för 200kr. När han fick reda på vad den kostade undrade han om det gick bra att lösa in några leksaker som betalning också... Blir stolt över honom som väljer inredning framför leksaker :-)

Från Bloomingville kom även den här hushållspappershållaren i ljust trä. 



Nu ska jag planera och skissa upp nästa nyhetsbrev som vi skickar ut senare i veckan. Om du är intresserad utav att vara prenumerant på våra nyhetsbrev är du varmt välkommen att skriva upp dig här>>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails